Hoe start ik een kliederkerk?

Leuk dat je overweegt om kliederkerk op te starten! Samen met kinderen én volwassenen, ontdekken, vieren en eten. Samen in het voetspoor van Jezus leren gaan. Wij helpen je graag mee om vanuit een stevige basis een vliegende start te maken.

Kennismaken met kliederkerk

Weten wat kliederkerk is? Op www.kliederkerk.nl vind je meer informatie. Daarnaast kun je je aanmelden voor een online kliederkerk proeverij. Een maandelijkse online bijeenkomst met informatie, achtergronden en alle ruimte om vragen over kliederkerk te stellen.

Aanmelden kliederkerk proeverij

Voortrekkerstraining

Heb je een proeverij gevolgd en wil je in jouw kerk, buurt of school een kliederkerk starten? Dan kun je met een mede-voortrekker de voortrekkerstraining volgen. Met het inschrijven voor de voortrekkerstraining, meld je meteen je kliederkerk aan. Deze online training bestaat uit twee avonden van 1,5 uur. Kijk hier voor meer informatie over de inhoud van deze training.

Aanmelden voortrekkerstraining

Community

Kliederkerk ben je niet alleen! Deel uitmaken van de landelijke community van kliederkerkteams heeft de volgende voordelen:
- Je krijgt een gratis startpakket met kliederkerkvlag, tips voor je team en een leuke verrassing!
- uitnodigingen voor regionale en landelijke trainingsbijeenkomsten,
- toegang tot de besloten facebookgroep van kliederkerkteams. Hierin worden ideeën en ervaringen uitgewisseld.

Vragen of suggesties? Mail gerust naar kliederkerk@protestantsekerk.nl. Veel zegen op weg naar een kliederkerk in jouw omgeving!