Onderzoekspanel Protestantse Kerk

Om te weten wat er leeft onder leden van de Protestantse Kerk en welke behoeften gemeenten hebben, wordt er regelmatig onderzoek gedaan. De onderwerpen lopen uiteen van de communicatie van de Protestantse Kerk tot het vieren van het Avondmaal. Alhoewel er al 4000 mensen aan het panel deelnemen, zijn nieuwe mensen altijd welkom!

Mijn Panel Protestantse Kerk

Wie mee wil doen aan het Panel Protestantse Kerk, kan een Mijn Panel-account aanmaken. Na volledige inschrijving ontvang je een bevestigingsmail met een wachtwoord en een link naar jouw Mijn Panel-account. Dit wachtwoord is alleen nodig om in te loggen in jouw account, bijvoorbeeld om jouw gegevens in te zien en te wijzigen, of om je uit te schrijven.

Meld je aan voor het panel van de Protestantse Kerk Log in bij Mijn Panel-account

Meer informatie en vragen: onderzoek@protestantsekerk.nl
; (030) 880 1880

Lees meer over