Panelleden gezocht!

Hoe bevalt de Kerstcampagne van Kerk in Actie? Hoe kan de dienstenorganisatie nog klantvriendelijker worden? Hoe denken de leden van de Protestantse Kerk over de doop? Het zijn slechts enkele voorbeelden van de vele vragen waar u ons antwoord op kunt geven: meld u aan voor het Panel Protestantse Kerk.

Via het panel kunt u uw mening geven over de verschillende producten en diensten van het landelijk dienstencentrum van de Protestantse Kerk. Maar we horen ook graag hoe u denkt over verschillende thema’s binnen de kerk, zoals armoede, duurzaamheid en de sacramenten. U krijgt vier tot vijf keer per jaar een vrijblijvende uitnodiging om mee te doen aan een enquête.

Het panel bestaat momenteel uit zo’n 2500 predikanten, kerkenraadsleden en andere betrokken kerkleden. Als Protestantse Kerk hopen we een breed, representatief beeld van onze leden te krijgen. En daar hebben we u voor nodig. Bent u betrokken bij de Protestantse Kerk en wilt u ons helpen onze dienstverlening te verbeteren? Meldt u dan aan voor het Panel Protestantse Kerk.

Direct aanmelden

Meer informatie over het panel