Startavonden 'Kerk in de buurt'

26 nov 2019 00:00, Nijmegen en Assen

Pijl naar links Alle agenda-items

Wilt u als kerk meer betekenen voor uw dorp of buurt? Wilt u graag weten hoe u dat aan kunt pakken? En horen hoe ánderen dat hebben gedaan? Dan is de startavond 'Kerk in de buurt' iets voor u.

Tijdens deze avond leert u van de ervaring die anderen op hebben gedaan met Kerk in de buurt. Ook denkt u na over de verbinding van jouw kerk met de buurt. En u komt te weten welke stappen u kunt zetten om zelf meer Kerk in de buurt te worden. De startavonden worden gehouden op de locatie van een van de initiatieven. Zo krijgt u meteen een beeld van hoe Kerk in de buurt eruit kan zien. En er is natuurlijk ook ruimte om vragen te stellen aan het initiatief waar we die avond te gast zijn.

De startavonden zijn bedoeld voor kerkenraadsleden, diakenen en geïnteresseerde gemeenteleden.

In Nijmegen en Assen