E-learning Beleid & Bestuur

Pijl naar links Alle trainingen

Hoe geeft u vorm aan beleid in de gemeente? In deze e-learning van ca. 1,5 uur maakt u kennis met de verschillende fasen van het beleidsproces. U leert hoe u beleid ontwikkelt, welke stappen u daarvoor doorloopt en hoe u in de gemeente samen tot goede keuzes komt. De e-learning volgt u individueel, op een plaats en tijd die u goed uitkomt. De e-learning is met name bedoeld voor beginnende kerkenraadsleden en leden van beleidscommissies die kennis willen maken met beleidsprocessen in de gemeente.

E-learning Beleid & Bestuur

In een aantal lessen wordt u meegenomen in het vormgeven van een beleidsproces in de gemeente. Daarnaast komt ook het belang van goede keuzes maken en het belang van goede samenwerking aan de orde. Naast inzicht in de beleidscyclus biedt deze e-learning ook praktische stappen aan voor het beleidsplan en tips voor materialen om verder mee te gaan. U gaat op verschillende manieren aan het werk. Er zijn onder meer videofragmenten waarin (ervarings)deskundigen aan het woord komen om dingen uit te leggen. U leest teksten, bekijkt video's en maakt soms opdrachten.

De online training is kosteloos te volgen.

Via onderstaande button wordt u geleid naar de Webshop van Ilearncompany. Kies hier de e-learning Beleid&Bestuur. Na het aanmaken van een eenmalig account kunt u de e-learning starten.

Meer informatie

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met de dienstenorganisatie van de Protestantse Kerk, 030-8801880 of een email sturen aan info@protestantsekerk.nl.

Bekijk ook