Drie tips voor nieuwe ambtsdragers!

Bevestigd als ambtsdrager? Veel zegen gewenst! Drie tips om goed van start te gaan als nieuwe ambtsdrager.

1. Frisse start als ambtsdrager

Gestart als nieuwe ambtsdrager? Hoe doe je dat? Meld je aan voor informatie en inspiratie over jouw taak in de kerk. Je ontvangt drie mails die van toepassing zijn op jouw ambt en je kunt ook een welkomstpakket aanvragen.

Maak een frisse start

2. Taakomschrijving per ambt

In deze serie artikelen worden de taken per ambt en taak toegelicht. Per taak worden ook valkuilen en kansen benoemd. Bekijk de serie en lees meer over jouw ambt:

3. Cursussen per ambt

Leer over de verantwoordelijkheden die bij jouw ambt en/of taak horen en ontmoet ambtsdragers uit het hele land. Deze korte online trainingen worden iedere maand gegeven.

Voorzitter kerkenraad | Scriba | Diaken | Kerkrentmeester |
Ouderling | Jeugdouderling en jeugddiaken