Subsidie aanvragen bij Kerk en Wereld

Vraag subsidie aan voor jouw project!

Organisaties en kerken kunnen subsidie aanvragen bij fonds Kerk en Wereld voor projecten. Ben je benieuwd hoe dat precies werkt? Bekijk dan onze instructievideo.

De eerste stap in het doen van een subsidieaanvraag is het doen van onze checklist. Hierbij kijk je of jouw project in aanmerking komt voor financiële steun van ons!

De drie speerpunten van Kerk en Wereld

Elk project dat subsidie ontvangt richt zich op één van de onderstaande speerpunten:

1. Verbinden
  2. Christelijk geloof actualiseren en praktiseren
  3. Ontmoeting tussen levensbeschouwingen

Subsidie aanvragen?

Heb je de checklist gedaan en voldoe je aan de voorwaarden? Vraag dan een projectsubsidie aan.

Download het aanvraagformulier

Extra tips voor jouw aanvraag!

Wil je een paar extra tips ontvangen voor het succesvol indienen van jouw aanvraag? En wil je meer informatie over wat er na jouw aanvraag gebeurt?

Vul je gegevens in en ontvang binnen een paar minuten de bonustips in je inbox! Je meldt je hierbij ook aan voor de tweemaandelijkse nieuwsbrief van fonds Kerk en Wereld.

*verplichte velden