Donkey Mobile kerk app: Demonstratieavond

2 nov 2021 20:00, Via Zoom

Pijl naar links Alle agenda-items

Donkey Mobile stelt u in staat om de kracht van mobiel in te zetten voor uw kerk. Nieuwsgierig hoe? Volg onze demonstratie op dinsdag 2 november om 20:00.

Hoe kan een kerk succesvol aanwezig zijn op mobiel? Hoe werkt onze kerkapp? Kan dit iets zijn voor uw kerk? Geef u op voor onze uitdagende online demonstratie. Waarin we uitgebreid ingaan op mobiel, ons ontwikkelproces, wat onze oplossing voor uw kerk kan betekenen en hoe snel we een app voor uw kerk live kunnen hebben. Onze oprichter zal persoonlijk al uw vragen beantwoorden en onze UX-designer licht de keuzes die we gemaakt hebben toe.

Waar? Online. Als u zich opgeeft ontvangt u van ons de link! Vanuit huis kunt u dan meekijken en vragen stellen.

Wanneer? De eerst volgende demonstratie-avond is online op dinsdag 2 november.

Hoe laat? De online demonstratie begint om 20:00.

Voor wie? Alle geïnteresseerden en met name mensen die graag willen dat hun kerk op een onderscheidende wijze aanwezig is op de smartphone!

Deze bijeenkomst is niet georganiseerd door de dienstenorganisatie van de Protestantse Kerk.

In Via Zoom