Vacature indienen

Vacatures plaatselijke gemeenten & christelijke organisaties

Kerkenraden, beroepingscommissies en christelijke organisaties kunnen om vacatures te promoten gebruikmaken van het volgende (kosteloze) pakket:

Stuur de vacature in via onderstaand formulier. De vacature wordt dan op de website geplaatst en automatisch doorgeplaatst in de nieuwsbrief.

Een korte toelichting op het formulier:

• Naam en e-mailadres van de inzender worden niet gepubliceerd.
  • Vul het formulier pas in op het moment dat de vacature openbaar is en op de website  van de gemeente of organisatie staat. Plaats bij 'Link om te solliciteren' de link naar de pagina waar mensen de volledige vacature kunnen bekijken.
  • Plaats in het veld 'Titel' de functie-titel en standplaats van uw vacature.
  • Plaats in het veld 'Omschrijving' een korte samenvatting van de vacature. Geef eventueel ook aan hoe mensen kunnen solliciteren en bij wie meer informatie verkrijgbaar is. Deze tekst wordt zichtbaar als geïnteresseerden op de vacaturepagina op 'Lees verder' klikken.
  • Zodra de vacature op de vacaturepagina gepubliceerd is, ontvang je een bevestigingsmail. Dat duurt maximaal drie werkdagen.

Vragen?

Mail dan naar webredactie@protestantsekerk.nl