Fonds Kerk en Wereld

Ontvang subsidie voor projecten rond geloof en samenleving

Heb jij (of jouw organisatie) een mooi idee om mensen te verbinden? Kijk of jouw initiatief in aanmerking komt voor subsidie van Kerk en Wereld, fonds binnen de Protestantse Kerk.

Geloof en samenleving

Geef je project een impuls met onze financiële steun

Heb jij een project waarmee je mensen in de Nederlandse samenleving verbindt? Of loop je met een idee om groepen die tegenover elkaar staan, dichterbij elkaar te brengen?

Bekijk dan over jouw project aan tenminste een van de drie speerpunten van Kerk en Wereld voldoet! Misschien kun je binnenkort wel starten met jou project met financiële steun van ons!

De drie speerpunten van Kerk en Wereld

1. Verbinden
  2. Christelijk geloof actualiseren en praktiseren
  3. Ontmoeting tussen levensbeschouwingen

Subsidie aanvragen

Bekijk snel of jouw project in aanmerking komt voor een subsidie tot maximaal € 15.000.

Op de hoogte blijven

Kerk en Wereld stuurt periodiek een nieuwsbrief naar iedereen die geïnteresseerd is in het werk van het fonds en op de hoogte wil blijven van alle subsidiemogelijkheden.

Ontvang de nieuwsbrief van Kerk en Wereld